Total War: Warhammer 3 Güncelleme Notları

Yazar Yorum Yap 15 views

Creative Assembly, Total War: Warhammer 3‘ün Realm of Chaos‘ta ve içerdiği şeytani ruhlar için savaşan gruplarda bazı önemli değişiklikleri içeren ilk büyük güncellemesi olan 1.1’den neler bekleyebileceğimizi ayrıntılı olarak açıkladı.

Total War: Warhammer 3

Realm of Chaos, muhtemelen Creative Assembly‘nin denediği en deneysel etkinliği olabilir ve oyunculara düzenli aralıklarla Kaos tanrılarının bölgelerine gitme görevi veriyor. Fetih ve genişleme yerine, bu haritalardaki amaç, yolunuza çıkan birçok engelle birlikte, final noktasına ulaşan bir hayatta kalma savaşına giden yolda savaşmaktır.

Total War: Warhammer 3 Güncelleme Notları

Görünüşe göre birçok oyuncu bunu fazlasıyla sevmiş gibi görünüyor ve bunu göz önünde bulundurarak Creative Assembly, onu biraz daha az cezalandırıcı bir deneyim haline getirecek.

İşte bir sonraki Warhammer 3 yaması ile tanıtılan değişiklikler:

  • Negatif Diyar özelliklerinin gücü yaklaşık %50 oranında düşürüldü.
  • Daemon Legendary Lords, artık ilgili koruyucu tanrılarının olumsuz özelliklerinin yükü altında kalmayacak.
  • Realm of Chaos‘nda kazanılan özellikler, artık krallık içindeki hayatta kalma savaşı tamamladığında kaldırılacak.
  • Bir oyuncu, Forge of Souls‘ta bir Lord‘un yolunu kestiğinde, ruhları artık kaybolacak ve onları koleksiyonlarını yeniden başlatmaya zorlayacak. Bu, ruhlar yarışını bozmayı kolaylaştıracak bir özellik olmalı.
  • Koruma bina zinciri artık yarıkların inşa edildikleri eyalette ortaya çıkmasını önlemek için kullanılabilir.
  • Ruh kazanmanın ödülleri, sınırlı bir süre için ek bonuslar sağlanarak iyileştirildi.

Karakterlerin koruyucu tanrılarının olumsuz özelliklerinden kaçınmasına izin vermek kesinlikle hoş bir değişiklik çünkü en büyük şampiyonlarının etkili bir şekilde evlerini ziyaret ederken acı çekmesinin kesinlikle bir anlamı yoktu.

Total War: Warhammer 3 Güncelleme Notları

Creative Assembly‘nin uğraştığı bir diğer alan, özellikle gerçek zamanlı karşılaşmalardaki derece dengesi. Dereceli eşleştirme ve Hakimiyet çok oyunculu modunda kazanma oranlarına bakıldığında, net bir lider var. Ogre Kingdoms. Ne yazık ki, güncellemeyle birlikte gelen önemli ayarlamalar ile bu durum artık eskisi gibi devam etmeyecek. Cathay, Kislev ve Slaanesh için de aynı ölçüde olmasa da birkaç ince ayar yapılacak. Değişikliklerin neler olacağı henüz açıklanmadığı için bekleyip görmemiz gerekecek.

Elbette, sinir bozucu ALT+Tab kilitlenme hatası gibi hata düzeltmeleri de eklenecek ve Creative Assembly‘nin tüm bunlara ek olarak Yama 1.1‘e eklemediği ve hala test ettiği bir sürü şey var.

Total War: Warhammer 3 Yama 1.1 henüz tarihlendirilmedi, fakat Nisan ayının başlarında çıkması bekleniyor.

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL

Merhaba Adil Anıl öktem