The King of Fighters XV İnceleme

Yazar Yorum Yap 13 views

The King of Fighters XV‘in hikayesi, The King of Fighters‘ın yıllar boyunca sahip olduğu destanların her birini tamamlamayı amaçlıyor. Bu, Orochi Saga, NESTS Saga ve Ash Saga‘nın bir şekilde, sonuçlanacağı anlamına geliyor. Hatta sonunda Krohnen‘in ne olduğunu bile öğrenebilirsiniz.

The King of Fighters XV

Hikayelerin bir kez daha iç içe olmasının sebebi ise The King of Fighters turnuvasına dayanıyor. The King of Fighters XIV‘teki turnuvadan sonra, Antonov gururuna büyük bir darbe aldı. Böylece erken emekliliğe girmeye karar verdi. Onun yerine bir kez daha dünyanın en iyi dövüşçülerini çağıran yeni bir turnuva yöneticisi geliyor.

The King of Fighters XV İnceleme

En son The King of Fighters turnuvası, Heidern ve şirketin Orochi Mührü ile kimin uğraştığını anlaması için bir cephe olduğu ortaya çıktı. Yani herkes turnuvada ya para ödülü kazanmak ya da 15. kez evrene denge getirmek için savaşıyor.

Hikaye Modunu bu oyunun Arcade Modu olarak düşünün. Son savaşa ulaşana kadar bir grup yapay zeka kontrollü takımla savaşmanız gerekiyor.

Hikayeden devam ederek en önemli kısma geliyoruz, gerçek oyunun kendisi. The King of Fighters XV, 39 temel oyun karakteri, 12 DLC savaşçısı ve tek bir Solo Girişten oluşan bir kadroya sahip.

Bazı karakterler bu oyunda kaldırıldı. The King of Fighters XIV oyununa yeni gelen karakterden, yaklaşık 20’sinden sadece altısı bu oyuna gelmeyi başardı. Onların yerine, The King of Fighters XI‘den beri kayıp olan Chizuru Kagura ve önceki hikaye Saga‘nın tüm odak noktası olan Ash Crimson gibi geçmiş dönemlerden karakterler var.

The King of Fighters XV İnceleme

The King of Fighters XV, büyük ölçüde oynadığınız karaktere bağlı olan yeni hareket varyasyonlarını kullanmaya devam ediyor. Ve bir kez daha, saldırı, hasar ve genel olarak genel oyununuzu en üst düzeye çıkarmak için sayaç yönetimi çok önemli bir etken.

Oyun, sayaç harcamalarınız konusunda oldukça bilinçli olduğunuzdan emin olmaya odaklanıyor. Bu, EX Moves, yeni bir Shatter Strike ve MAX/Quick Cancels ile görülüyor. MAX Modunun hızlı aktivasyonu, Guilty Gear Strive‘daki Roman Cancels‘e veya Killer Instinct‘teki Instinct Mode‘u etkinleştirmeye benzer yeni bir yavaşlama etkisine sahiptir.

Herhangi bir karşılaşma, büyük olasılıkla, tek bir dokunuşla kazancı en üst düzeye çıkarmak için sayaç harcamasıyla sonuçlanacaktır.

Bununla birlikte, sayaç kazanmanın ne kadar kolay olduğu nedeniyle, özellikle söz konusu karakter nakavt olmadan önce birden fazla MAX Modu kullanımı elde etmek için yeterli sayaç oluşturabiliyorsa, sadece bir nokta karakteriyle maçları taşımak çok daha kolay. Oyundaki her karakter için bir ölçüde bir ölüm dokunuşu kombinasyonu olduğundan oldukça eminim. Topluluk, beta sırasında bu tür kombinasyonları bulma konusunda kesinlikle herhangi bir sorun yaşamadığını belirtiyor.

The King of Fighters XV, yeni başlayanlar için erişilebilirliği, türdeki diğer oyunlardan çok daha iyi ele alıyor. Fakat, Granblue Fantasy Versus‘un basit özel hamle sistemine benzer bir şey yaptıklarına inanıyorum, burada deneyimli oyuncular bile ara sıra bunları yapmaya başvuracak.

The King of Fighters XV İnceleme

Grafik kalitesi, The King of Fighters XIV‘e kıyasla büyük bir yükseliş kaydetti. Karakterler eskisinden çok daha iyi görünüyor ve oyun, karakterlere hayat vermek için daha renkli bir renk paletiyle geliyor.

Müzik seçimi, yüksek seçim hacmiyle Guilty Gear Strive‘ı bile geride bırakıyor. Guilty Gear Strive, serinin müziğinin yaklaşık %95’ini maçlarda kullanmanıza izin veriyor.

Tüm bu müzikal güç DJ Station‘da bulunabilir. Ne yazık ki, belirli takımlarla Story Mode‘u tamamlayarak film müziklerinin kilidini açmanız gerekiyor.

Bazı oyuncular, yapması gereken daha çeşitli hareket girdileri nedeniyle yabancılaşabilir. Bununla birlikte, daha yeni oyuncuların kullanımı kolay ve ustalaşması zor karakterler bulabileceğini hissediyorum, bu nedenle daha iyi olmak ve sonunda diğer dövüş oyunlarını öğrenmek için hala biraz hevesleri olacaktır.

The King of Fighters XV‘in görsel tasarımı mükemmel. Sadece müzikle değil, aynı zamanda easter egg ve belirli sahnelerin arka planındaki referanslarla da çeşitli anıları hatırlatma şekli olağanüstü.

Oyun Tanıtımı:

Sonraki konu »

ÜYE GİRİŞİ

KAYIT OL

Merhaba Adil Anıl öktem